Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, Luhačovice a má studentská léta:-)

0 0
možnosti
EK

V Luhačovicích jsem byla se synem třikrát - pro jeho astma. Pro nás ráj na zemi, velmi kvalitní léčebná péče a nezapomenutelné zážitky. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná vzpomínka pro mě na rok 2014. R^:-)

1 0
možnosti
JR

J96a27r84a 76R33a90n19k

4. 1. 2016 21:26

Krasny vyber fotografiiR^

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam v roce 2013 a to se cesta do města opravovala a letos tam jedu opět a těším se tam jak malý kluk na zmrzlinu:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Cesta - necesta, Luhačovice by nebyly Luhačovicemi bez Jurkoviče :-). Ale...až půjdete opravenou cestou do městečka, na jejím začátku je v rohovém domě úžasná čokoládovna. Doporučuji nevynechat:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 420x
Jsem bývalý geodet, který se konečně může v důchodu více soustředit na fotografování a tvorbu prezentací. Postupně jsem k prezentacím přiřadil i hudbu. Rád navštěvuji a fotografuji pamětihodnosti v městech a místech zapsaných na světovém seznamu UNESCO.

Seznam rubrik