Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera, gratulace vám i vnukovi.R^

Mohu se zeptat jaký používáte fotoaparát a objektiv?(jsem laik)

0 0
možnosti
IT

I45v80o 33T36o43m65e23č12e69k

22. 12. 2015 9:48

Zdravím!

Používám Nikon D 7100 a v případě ptáčků objektiv Tamron 70-300mm. Protože jem důchdce, tak jsem koupil levnou variantu za bratru 3600 Kč. Nemá bohužel stabilizaci, ale přizpůsobil jsem se. Stejně fotím převážně při pěknějším počasí a tím pádem mohu volit krátší časy. V mnoha případech byla použita 1 tisícina vteřiny. Vnukovi jse pořídil Nikon D 5100.

I.T.

0 0
možnosti
Foto

J91a50n 97P82r60a42ž70á15k

21. 12. 2015 15:11

R^Jsou nádherní a vnuk Vám začíná dělat velkou konkurenci:-)

1 0
možnosti

Pane Tomečku, tomu říkám pohlazení po duši. Opravdu nádherné fotky - tou přirozeností. Těžko určit favorita - ani snad žádný není. Moc krásný je pro mě stehlík.

Díky za tento blogR^:-)

1 0
možnosti
JH

Náádhera. Moc krásné fotky. Máte i videa? Napište mi.

1 0
možnosti
IT

I89v56o 86T72o89m68e58č54e97k

21. 12. 2015 17:40

Videa bohužel nemám, mám jen prezentace s hudbou a to jednak "ptáků" a potom samostatně ledňáčků. Máte - li zájem napište mi na e-mail adresu, pošlu.

Zdraví Ivotomecek@seznam.cz

0 0
možnosti
LN

...R^..oceňuji trpělivost....k nám se na krmítko lítá pravidelně ládovat slunečnicí několik exemplářů dlaska tlustozobého...ale trpělivost na jejich vyfocení nemám....

1 0
možnosti
Foto

řekli to už za mě všichni a já k tomu ještě dvě věci ...Jako Joy Adamsová rozuměla lvům, tak si myslím, že s nimi musíte být kamarád tohodle typu, poněvadý jinak to neni možný... A druhá... že si příště ruce urazim hádat se tu s některýma, místo abych ťukla na Vás a viděla, o jaká krásy světa jde v kosmíru především.R^R^R^ fotky neuvěřitelný:-)

1 0
možnosti
JK

Opravdu pěkné fotky. Chce to trpělivost. A volní živí tvorové jsou nádherní vždycky.

1 0
možnosti
Foto

Nadhera, zvlast lednacek R^

1 0
možnosti
MP

Smekám R^. Jen toho šoupálka bych typoval spíše na dlouhoprstého (ten má bílé břicho). Krátkoprstý má břicho do hněda. Ale už zachytit ty dva bratříčky neposedy fotoaparátem musí být velké umění.

0 0
možnosti
JV

Vážený pane,

po něčem takovémto se po mi těch článcích na tomto plátku opravdu stýskalo. Potěší, pohladí po duši ...

Už mě fakt to chválení problémů, které si sem do Evropy EU tahá, víra v lepší budoucnost s islámem a já nevím, jaké další "pindy starýho Dyndy" či muti muti ... docela nebaví.

Proč se život normálního pracujícího člověka nemůže v tomto neschopném evropském molochu (prý už schválili, že schválí, že připraví postup přípravy pro přípravu ochrany hranic EU - která jen tak mimochodem má fungovat již pěknou řádku let(!)) ...) normálně skládat z takovýchto, Vámi pro nás nafocených, radostí?

Děkuji - nic víc. Ale také nic méně!

Josef veselý

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 420x
Jsem bývalý geodet, který se konečně může v důchodu více soustředit na fotografování a tvorbu prezentací. Postupně jsem k prezentacím přiřadil i hudbu. Rád navštěvuji a fotografuji pamětihodnosti v městech a místech zapsaných na světovém seznamu UNESCO.

Seznam rubrik