Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je nádhera! Ale ledňáček je ledňáček. Ty fotky se Vám povedly.V

0 0
možnosti
Foto

hezký...určitě na karmu:-)

0 0
možnosti

J35a39r63a 28R42a23n78k

17. 12. 2015 20:29

Mel jste k tomu nadherne pocasi, diky aR^

0 0
možnosti

Kde je můj příspěvek , už vadí i slušné příspěvky . Koho jsem tím osočil , když jsem napsal " to je právě krásné , protože je to nenapodobnitelné ". Dík.

0 0
možnosti

Nikdo vam prispevek nesebral. On ten blog ma nekdy dlouhe vedeni.

1 0
možnosti

p.Bicera v tom je ta krása protože tento prostor je nenapodobnitelný .[>-]

1 0
možnosti
Foto

ty budovy k sobě nepasují

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 420x
Jsem bývalý geodet, který se konečně může v důchodu více soustředit na fotografování a tvorbu prezentací. Postupně jsem k prezentacím přiřadil i hudbu. Rád navštěvuji a fotografuji pamětihodnosti v městech a místech zapsaných na světovém seznamu UNESCO.

Seznam rubrik