Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj kamarád ledňáček - fotoblog

Zjara letošního roku jsem se konečně odhodlal a šel jsem zkusit nafotit na říčku Hvozdnici blízko Opavy mnou obdivovaného ptáčka ledňáčka. Díky kolegovi fotografovi jsem brzy objevil jeho hnízdo. 

Protože bylo  zrovna období krmení mladých, bylo kolem hnízda dost rušno, což je pro fotografa velká příležitost. Daný úsek Hvozdnice byl  ale dobře osvětlen jen asi 2 hodiny, a tak jsem se k místu musel vracet několikrát. Na poslední focení jsem vzal i mého vnuka Filipa a jak bude patrno i on byl úspěšný. Pojďte se pokochat krásou ledňáčka - klenotu naší přírody.                   IvoTomecek@seznam.cz

   Nesu krmení...

  Přistávám

 Další přistání

 

 To je teda úlovek

  Svačinka

 Větev je sice kratší, ale nám to nevadí

 

  Nějak mě svědí ucho

 Chce se mi i zívat

  Dědo sleduj jak pekelně se soustředím

 Podívej, napoprvé a tak krásný úlovek

 Děje se tu něco?

Autor: Ivo Tomeček | středa 16.12.2015 19:24 | karma článku: 25,99 | přečteno: 621x
  • Další články autora

Ivo Tomeček

Jak se příroda probouzí

Nejenom my lidé se těšíme na jaro. Také příroda, ptáci a zvířata ho netrpělivě vyhlížejí. Při svých jarních toulkách převážně kolem Přírodní rezervace Slavkovský les na Opavsku jsem se pokusil na fotografiích zachytit tu krásu.

14.4.2019 v 17:16 | Karma: 16,00 | Přečteno: 274x | Diskuse| Fotoblogy

Ivo Tomeček

Litomyšl - rodiště B. Smetany

Do Litomyšle jsem zavítal v době, kdy probíhaly oslavy narození Magdaleny Dobromily Rettigové. Jídla bylo hodně a lidí ještě více. To jsem ale nefotografoval a dal jsem jsem přednost architektonickým památkám.

10.3.2016 v 9:18 | Karma: 13,75 | Přečteno: 275x | Diskuse| Fotoblogy

Ivo Tomeček

Lednice perla Moravy

Lednicko-valtický areál je od roku 1996 součástí světového a kulturního dědictví UNESCO. Není divu, že se tomuhle kraji dřív říkalo „Lednice a její zahrady“ .

7.3.2016 v 12:15 | Karma: 12,70 | Přečteno: 405x | Diskuse| Fotoblogy

Ivo Tomeček

Veteráni v Neplachovicích

Obec Neplachovice – kulturní a zámecká komise a Veterán klub Neplachovice pořádají každoročně tzv. "Cisarskou rallye" Neplachovice a obecní slavnost. Prezence účastníků byla v zámeckém parku.

5.3.2016 v 10:53 | Karma: 11,51 | Přečteno: 640x | Diskuse| Fotoblogy

Ivo Tomeček

Telč - renesanční perla zapsána na Seznam světového dědictví UNESCO.

Když poprvé navštívíte Telč, budete mít pocit, že po celá staletí se toho na tváři města změnilo jen málo, a tak dnes můžeme obdivovat historické domy s barevnými štíty tak, jak je známe ze starých pohlednic.

2.3.2016 v 12:50 | Karma: 14,81 | Přečteno: 355x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:12

Aktualizujeme Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

V plaveckém bazénu v Řepích utonul muž, nejspíš měl zdravotní problém

25. dubna 2024  16:09

Ve veřejném plaveckém bazénu v pražských Řepích ve čtvrtek utonul přibližně sedmdesátiletý muž....

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla Rakušanovi matka oběti

25. dubna 2024  16:02

Aktualizujeme Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Pořadatelka nahé párty dostala v Rusku pokutu, provinila se kritikou války

25. dubna 2024  15:14

Moskevský soud ve čtvrtek uložil pokutu 50 tisíc rublů (asi 12 750 korun) televizní moderátorce a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 420x
Jsem bývalý geodet, který se konečně může v důchodu více soustředit na fotografování a tvorbu prezentací. Postupně jsem k prezentacím přiřadil i hudbu. Rád navštěvuji a fotografuji pamětihodnosti v městech a místech zapsaných na světovém seznamu UNESCO.

Seznam rubrik